• (0352) 26-37-75
  • admintkml2@ukr.net
Права і обов ’язки пацієнтів у стаціонарі ТКМЛ №2.
      Пацієнт має право:


            • на кваліфіковану, ефективну та своєчасну медичну допомогу;
            • на вільний вибір лікаря, медичного закладу, методів лікування (обстеження) відповідно до рекомендацій лікаря;
            • на інформовану згоду на будь-яке медичне втручання;
            • на отримання достовірної та повної інформації про стан свого здоров’я, у тому числі на ознайомлення з відповідними медичними документами, що стосуються його здоров’я;
            • на таємницю про стан свого здоров’я;
            • на відмову від лікування;
            • на відмови від участі в експериментальних програмах (клінічні дослідження медичних препаратів, нові методи лікування та інше);
            • на допуск до нього інших медичних працівників, членів сім’ї, опікуна, піклувальника, нотаріуса та адвоката, а також священнослужителя для відправлення богослужіння та релігійного обряду.
Обов’язки пацієнтів:
            1.Піклуватись про своє здоров’я, не шкодити здоров’ю інших громадян, дотримуватись здорового способу життя.
            2.Виконувати правила внутрішнього розпорядку лікувального закладу, дотримуватися правил перебування пацієнтів в закладі.
            3.Не палити, не вживати алкоголь, наркотичні та психотропні речовини на території закладу.
            4.Дотримуватись правил особистої гігієни, бути охайним і ввічливим.
            5.Не порушувати спокій, не створювати галасу розмовами, не користуватись мобільними телефонами під час діагностичних та лікувальних процедур.
            6.Виконувати рекомендації лікаря та медичні приписи. У випадку невиконання медичних приписів або правил внутрішнього розпорядку закладу лікар має право відмовитись від подальшого ведення пацієнта, за умови, що це не загрожує життю хворого і здоров’ю громадян. Лікар не несе відповідальності за здоров’я хворого у разі відмови останнього від медичних приписів або порушення пацієнтом встановленого режиму.
            7.Надавати лікарю повну інформацію щодо попередніх захворювань та інших питань стосовно стану здоров’я
            8.З повагою ставитись до праці персоналу лікувально-профілактичного закладу.

Права і обов ’язки пацієнтів в поліклініці ТКМЛ№2
      Пацієнт має право:

            • на кваліфіковану, ефективну та своєчасну медичну допомогу;
            • на вільний вибір лікаря, медичного закладу, методів лікування (обстеження) відповідно до рекомендацій лікаря;
            • на інформовану згоду на будь-яке медичне втручання;
            • на отримання достовірної та повної інформації про стан свого здоров’я, у тому числі на ознайомлення з відповідними медичними документами, що стосуються його здоров’я;
            • на таємницю про стан свого здоров’я;
            • на відмову від лікування;
            • на відмову від участі в експериментальних програмах (клінічні дослідження медичних препаратів, нові методи лікування та інше).
Обов’язки пацієнтів:
            1.Піклуватись про своє здоров’я, не шкодити здоров’ю інших громадян, дотримуватись здорового способу життя.
            2.Виконувати правила внутрішнього розпорядку лікувального закладу, дотримуватися правил перебування пацієнтів в закладі.
            3.Не палити, не вживати алкоголь, наркотичні та психотропні речовини на території закладу.
            4.Дотримуватись правил особистої гігієни, бути охайним і ввічливим.
            5.Не порушувати спокій, не створювати галасу розмовами, не користуватись мобільними телефонами під час діагностичних та лікувальних процедур.
            6.Виконувати рекомендації лікаря та медичні приписи. У випадку невиконання медичних приписів або правил внутрішнього розпорядку закладу лікар має право відмовитись від подальшого ведення пацієнта, за умови, що це не загрожує життю хворого і здоров’ю громадян. Лікар не несе відповідальності за здоров’я хворого у разі відмови останнього від медичних приписів або порушення пацієнтом встановленого режиму.
            7.Надавати лікарю повну інформацію щодо попередніх захворювань та інших питань стосовно стану здоров’я.
            8.З повагою ставитись до праці персоналу лікувально-профілактичного закладу.

Права і обов ’язки пацієнтів в жіночій консультації ТКМЛ№2
      Пацієнт має право:

            • на кваліфіковану, ефективну та своєчасну медичну допомогу;
            • на вільний вибір лікаря, медичного закладу, методів лікування (обстеження) відповідно до рекомендацій лікаря;
            • на інформовану згоду на будь-яке медичне втручання;
            • на отримання достовірної та повної інформації про стан свого здоров’я, у тому числі на ознайомлення з відповідними медичними документами, що стосуються його здоров’я;
            • на таємницю про стан свого здоров’я;
            • на відмову від лікування;
            • на відмову від участі в експериментальних програмах (клінічні дослідження медичних препаратів, нові методи лікування та інше).
Обов’язки пацієнтів:
            1.Піклуватись про своє здоров’я, не шкодити здоров’ю інших громадян, дотримуватись здорового способу життя.
            2.Виконувати правила внутрішнього розпорядку лікувального закладу, дотримуватися правил перебування пацієнтів в закладі.
            3.Не палити, не вживати алкоголь, наркотичні та психотропні речовини на території закладу.
            3.Дотримуватись правил особистої гігієни, бути охайним і ввічливим.
            4.Не порушувати спокій, не створювати галасу розмовами, не користуватись мобільними телефонами під час діагностичних та лікувальних процедур.
            5.Виконувати рекомендації лікаря та медичні приписи. У випадку невиконання медичних приписів або правил внутрішнього розпорядку закладу лікар має право відмовитись від подальшого ведення пацієнта, за умови, що це не загрожує життю хворого і здоров’ю громадян. Лікар не несе відповідальності за здоров’я хворого у разі відмови останнього від медичних приписів або порушення пацієнтом встановленого режиму.
            6.Надавати лікарю повну інформацію щодо попередніх захворювань та інших питань стосовно стану здоров’я.
            7.З повагою ставитись до праці персоналу лікувально-профілактичного закладу.
Передрук та інше використання матеріалів, що розміщені на сайті, дозволяється за умови посилання на www.tkml2.te.ua
Корисні посилання
Контакти
Тернопільська комунальна міська лікарня №2
м. Тернопіль
вул. Романа Купчинського, 14

  • Понеділок - П'ятниця 8:00 год. - 16:30 год.
  • (0352) 26-37-75
  • admintkml2@ukr.net