logo
XS
SM
MD
LG
Пн - Пт 8:00 – 16:30

Комунальне некомерційне підприємство

Тернопільська комунальна міська лікарня №2

Права і обов'язки пацієнтів

Права і обов ’язки пацієнтів у стаціонарі ТКМЛ №2
 

Пацієнт має право:

  • на кваліфіковану, ефективну та своєчасну медичну допомогу;
  • на вільний вибір лікаря, медичного закладу, методів лікування (обстеження) відповідно до рекомендацій лікаря;
  • на інформовану згоду на будь-яке медичне втручання;
  • на отримання достовірної та повної інформації про стан свого здоров’я, у тому числі на ознайомлення з відповідними медичними документами, що стосуються його здоров’я;
  • на таємницю про стан свого здоров’я;
  • на відмову від лікування;
  • на відмови від участі в експериментальних програмах (клінічні дослідження медичних препаратів, нові методи лікування та інше);
  • на допуск до нього інших медичних працівників, членів сім’ї, опікуна, піклувальника, нотаріуса та адвоката, а також священнослужителя для відправлення богослужіння та релігійного обряду.
     

Пацієнт зобов’язаний:

  • Піклуватись про своє здоров’я, не шкодити здоров’ю інших громадян, дотримуватись здорового способу життя.
  • Виконувати правила внутрішнього розпорядку лікувального закладу, дотримуватися правил перебування пацієнтів в закладі.
  • Не палити, не вживати алкоголь, наркотичні та психотропні речовини на території закладу.
  • Дотримуватись правил особистої гігієни, бути охайним і ввічливим.
  • Не порушувати спокій, не створювати галасу розмовами, не користуватись мобільними телефонами під час діагностичних та лікувальних процедур.
  • Виконувати рекомендації лікаря та медичні приписи. У випадку невиконання медичних приписів або правил внутрішнього розпорядку закладу лікар має право відмовитись від подальшого ведення пацієнта, за умови, що це не загрожує життю хворого і здоров’ю громадян. Лікар не несе відповідальності за здоров’я хворого у разі відмови останнього від медичних приписів або порушення пацієнтом встановленого режиму.
  • Надавати лікарю повну інформацію щодо попередніх захворювань та інших питань стосовно стану здоров’я
  • З повагою ставитись до праці персоналу лікувально-профілактичного закладу.